Saturday, August 21, 2010

comment yang terbaik

Salam... terima kasih pada pemberi komen tentang Berhati-hatilah orang islam , aku baca komen ni dari blog kawan yang telah copy paste dari entri aku dan kawan letakkan pada blog dia untuk sebaran mengenai burger king ade unsur-unsur babi...

dengan semangatnya dia "mengomen" (komen)


Apa persoalan aku adalah BURGER KING ni ada kat malaysia je ke..??? rasanya ada di negara-negara lain.. dan aku tak sebut pun gambar-gambar dalam tu dari malaysia... tengak la pada kotak tu ada perkataan US, mungkin juga barangan US... kalau orang-orang islam US makan daging burger king ni, tak ke haram juga sebab jelas ada gambar babi pada kotak tu... wallahualam...

Bila dah baca komen macam tu sah orang ni tak faham apa yang aku nak sampaikan.. aku bukan berceramah pun dalam entri aku yang lepas.. aku sekadar berkongsi info yang aku tahu untuk orang lain tahu juga.. tak salah tu kan...?? dari pandai bercakap macam ayam berkokok, tapi bila orang tu dah tahu benda tu haram dia berdiam diri. Itu lagi buruk perangai...

Dan aku rasa sikit lega bila ada orang support aku... hehehehe.. lega la jiwa dan lara aku.. ada jugak orang memahami apa yang aku sampaikan... walaupun bahasa kawan ni terkasar sedikit tapi betul apa kawan ni cakap....



Kerana entri "Berhati-hati orang islam" ni juga la ranking aku naik dengan cepatnya.. walaupun aku baru je seminggu buat blog ni... hehehe..  =8) (kembang hidung)..

"Orang tu pun balas komen kawan mungkin kerana tak puas hati.." 


Ingat kat malaysia ni tak de benda haram ker..?? dan kesimpulan aku.. jika rasa ragu-ragu baik tak payah makan.. mana yang konfiden nak makan apa-apa pun makan la.. APA YANG PENTING AKU SUKA MAKAN MASAKAN MAK AKU... MASAKAN KAMPUNG... ERMM.. BERBUKA MASAK GULAI TEMPOYAK IKAN KELI BEST NI....NYUM....NYUM... SAPE NAK MAKAN BURGER KING TU.. SILAKAN LAH... KONON-KONON STANDARD LA MAKAN BURGER... =)

rainienoe berkata => lantak la apa orang nak kata, janji aku tak kacau orang....  mood hari ni.. suam-suam kuku..;-P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails